Tuesday, September 06, 2005

Rosie Dunne


Novel ni pelik sket... sebabnya dari muka surat 1 sampai la ke muka surat 103 semasa aku membacanya langsung xde dialog. Heran betul sebab sepanjang aku membaca semuanya hanya cebisan nota, surat, email dan instant message. Sebelum ni kalau aku baca buku BI kejap je abis sebab aku hanya baca dialog, yang selebihnya aku skimming je (nak cepat habis baca la katakan). So sebab nak tahu, aku pun skimming la da whole book. X penah aku jumpa novel yang mcm ni. Semua isi cerita adalah berdasarkan notes, surat, postcard, email & of course instant message. Bila aku bukak page yang last skali, baru la aku faham rupa2nya watak utama citer ni iaitu Rosie Dunne sedang membaca kisah hidupnya dari zaman kanak2 sampai la ke zaman di mana dia sudah mempunyai seorang anak. It's very interesting n so much different from other stories. Have fun if u want 2 read it.

No comments: